FINISHER CHALLENGE CALELLA 2009

dissabte, 10 d’octubre del 2009

CHALLENGE 2009

MARC CARBONELL ROSIÑOL
FINISHER CHALLENGE 2009
DISTÀNCIA IRONMAN

SWIM 3.8
BIKE 180
RUN 42

TEMPS TOTAL OFICIAL : 13:08:22
LLOC GENERAL: 1129


Despres d´estar esperant tot un any aquest dia , per fi, s´ha det realitat.
He pogut acabar una de les proves mes dures que he realitzat ; ara només penso en poder millorar el temps a la propera Ironman.
En el tram de natació vaig realitzar la sortida a les 7:50 h. i vaig completar els 3.800 metres en un temps de . 1:24 :46, tot i poder millorar el temps a la propera cursa, estic content, mai havia nedat aquesta distància al mar. Vaig sortir de l´aigua i després de fer una transició de 6 min. 27 segons va començar el rercorregut de bicicleta, 180 Km,en un recorregut de dues voltes i mitja relativament pla , temps total BIKE 5:55:52 , recordar que en aquest tipus de distància no es pot " xupar " roda ( anar a drafting) s´ha de mantenir una distància d´uns 7 metres entre ciclistes, això dificulta bastant la marxa, ja que no pots deixar de pedalar ni un sol moment, i sobretot com el vent sigui de cara el desgast es total.
Finalment va arribar el tram mes " xungu" , el de còrrer, 42 km. en un circuit de 4 voltes completament pla, temps realitzat 5:36:20 , com podeu observar pel temps vaig patir molt, els primers 10Km. tot anava sobre la marxa, a un ritme d´una hora , però després del Km. 15 van començar les rampes als cuadriceps i un dolor intens als tendons d´Aquiles, tot plegat va fer baixar el ritme, fins l´extrem de caminar quasi durant uns 15 Km. Es va fer de nit i era quasi impossible còrrer en condicions, però va poder mes la força de voluntat i l´orgull i finalment vaig tornar a còrrer per poder finalitzar en un temps de 13 hores 8 minuts.
Felicitar als meus companys de club del Cariñena, tots van completar la distànica amb millors temps que jo , estan fets unes màquines.Però com diu la dita , l´important es participar i sobretot , acabar. Felicitar al meu gran amic Albert Olcina, una màquina que ja només pensa en poder realitzar-ne un altre l´any que be. També felicitar al meu germà Jordi pel temps que va dedicar-me durant la cursa, les fotos que va fer-me, ell també es un veritable Finisher i sobretot donar les gràcies a la meva estimada dona, Maria, per tot el que ha de suportar durant tot l´any ( curses, entrenaments, compra de material esportiu, bla , bla, bla .....). Sóc un plasta del Triatló.
P.D. Ja estic pensant en les curses de l´any 2010, i una d´elles serà L´Ironman de NICE ( 27 Juny 2010), ara només queda cuadrar dies i entrenar fort per poder tornar a ser finisher.

1 comentari:

SANDRA ha dit...

ei Marc molt xulo el blog!! ja veig que ets finisher!! vaya grupet més xuli que anirem a Niza , dels C.N. Terrassa sereu gairebé 20 !!!ens veiem!